Konserten är avslutat

La Belle Parade

La Belle Parade är ett all-female Jazzband som spelar svängig jazzmusik från 1920-talets New Orleans, lyxigt paketerad i glittrande flapper-klänningar och med musikaliska inslag från klassiska Old Hollywood filmer. Då två av bandets medlemmar hör till några av världens bästa Charleston-dansare, överraskar de ofta med ett par fartfyllda dansnummer under en konsert.

La Belle Parade kan konststycket att med humor och värme, förvandla vilken lokal som helst till en medryckande tidsresa tillbaka till Jazzeran och det Glada 20-talet.

Washboard och sång: Rebecka DecaVita Banjo och sång: Agnes Persson Trumpet och sång: Mimmi Anterot Tuba: Charlie DecaVita Klarinett och sång: Josefin Staaf

Dynamos lokaler är tillgänglighetsanpassade. Ingång för rörelsehindrade från Tunnbindaregatan 37. Bilparkering på gatorna i närområdet. Restaurangen är öppen hela kvällen.

Insläpp - 18.00

Biljettpris, medlem i Crescendo - 210 kr